Case
TYZON

Tyzon har gennemgået en stor forvandling. Med et moderniseret og opdateret batteri- og emballagedesign afspejler Tyzon nu en stærkere og mere kvalitetsbevidst brandidentitet. Når du ser Tyzon-produkterne i butikkerne, vil de straks skille sig ud med deres stærke visuelle identitet og kraftfulde udtryk. Tyzon repræsenterer power, lang levetid og høj kvalitet. Vi har skabt en tone of voice, der er inspirerende, positiv og engageret.

Vi har arbejdet hårdt for at gøre det nye design stærkt og kraftfuldt. Med Tyzon får du ikke blot et batteri – du får “The Ultimate Power” i en attraktiv indpakning.

Så hvad venter du på? Tyzon gives the power!

BRAND DEVELOPMENT | PRODUCT DEVELOPMENT | PACKAGING | …

Play button

Et STÆRKT logo

Vi har haft fornøjelsen af at designe Tyzons nye logo, som symboliserer brandets styrke og kvalitet. Logoet er skabt med fokus på at afspejle Tyzons kerneværdier: power, lang levetid og høj kvalitet. Det nye design er moderne og dynamisk, hvilket understreger brandets forvandling og fremtidige retning.

Energize the Type

Til Tyzons visuelle identitet har vi valgt skrifttypen Montserrat. Den moderne og rene font afspejler brandets værdier om styrke og kvalitet.

Tyzons Visuelle Udrulning

Fra spændende præsentationer til iøjnefaldende flyers – vi har sørget for, at Tyzons budskab skinner igennem i alle materialer.

Tag fat i Stig hvis du vil høre mere om rebranding og brandudvikling!

hamburger
close
phone