Velkommen til en verden af cozze

Case
cozze

Vi er eksperter i at promovere produkter der cirkler omkring udeliv, udendørs madlavning samt grill.
Det er vi fordi Stig kommer med en baggrund som Marketing direktør ved Weber Grill, som han byggede op i Norden, Europa og til sidst på hovedkvarteret i USA. Så vi ved hvordan du brænder igennem med dit budskab i en hård verden af mange udbydere.

Cozze var en usleben diamant, der henvendte sig for at få en ny og stærk profil, og så gik vi ellers i gang. Startende med et blankt lærred.
Sammen med Millarco (der står bag cozze) skabte vi en succeshistorie uden sidestykke i outdoor kategorien. Brandet er på bare 2 år blevet en magtfaktor i branchen, som forhandlerne elsker og forbrugerne køber.

BRAND DEVELOPMENT / PRODUCT DEVELOPMENT / WEB & DIGITAL / FILM / SOCIAL MEDIA / PACKAGING / THE WHOLE LOT…

Komplet rebranding og opbygning af ny identitet

Cozze har været en lækkerbisken at arbejde med, for vi fik lov at tage et brand og skille det ad for at samle det igen på ny – i en langt stærkere version.
Og vi måtte pille ved ALT! Så vi skabte et sjovt og levende univers, hvor man skiller sig tydeligt ud fra de “sort, røde og grå” konkurrenter. Cozze skulle udstråle “fun & happiness” og vi ville meget gerne gå mod strømmen rent imagemæssigt.

Resultatet har været overvældende, og mange butikker/kunder tilvælger cozze netop på grund af det brand image der er skabt. Det betyder at cozze på kun 2 år er gået fra en fantastisk idé, til at være en betydelig spiller på over 45 markeder.

MESSESTANDE, SHOWROOMS OG BUTIKKER

Den fysiske synlighed når man møder brandet er supert vigtig. Og for at sikre at oplevelsen er komplet, har vi designet messestande til cozze i både Tyskland, England samt USA. Messestandende har været anderledes, og har virket som katalysator for en masse besøgende, og cozze har haft stor succes med deres messedeltagelse.

Vi har derudover designet showrooms til cozze i det meste af Europa, hvor kunder kan opleve brandets potentiale i de helt rigtige rammer.
Sidst men ikke mindst hænger den oplevelse tæt sammen med, hvad du oplever når du møder cozze i butikkerne.

Sociale medier der virker

Siden cozze re-lancerede sit brand er det gået stærkt. Også på de sociale medier. Vi har skabt et SoMe univers, der lægger vægt på at maden og stemningen er i fokus for en skarp produkt profil. Vi kan se at vores publikum kan lide det miks der er af posts, og vi kan se at der er flere og flere influencers der gerne vil promovere cozze.

FILM, MEDIER OG STÆRK ONLINE TILSTEDEVÆRELSE

Fra starten vidste vi at cozze skulle opleves på film. Man skulle fornemme den glæde der skabes, når pizza-ovnen startes op og der skal laves mad til venner og familie. Der er derfor fokuseret på, at producere lækker content der engagerer publikum, og som gør man kan connecte med brandet.

Mads Jeppesen instruerede den første TV reklame, og siden er der gentagne gange fulgt op med produktioner af forskellig karakter.

Emballager, POS og instore-materialer

Vi har efterhånden designet utroligt mange emballager til cozze. Alle sammen med det formål, at få dem til at “poppe” i butikken. Man skal føle man er en del af en livsstil når man møder cozze.

Derudover har vi hjulpet dem med messestande i Europa og USA, og vi har hjulpet med et skarpt og præcist udtryk, så brandet hænger sammen hele vejen rundt.
Vi tror på at et sammenhængende brand gør det nemmere for forbrugeren at forelske sig i.

hamburger
close
phone