Case
Homerunner

Det hele startede med at Per Imer kom til os og sagde, at han gerne ville have en ny identitet til CoolRunner. Han bad os kigge på andre navne og tænke stort, så de kunne udvikle sig til at være mere end “en lillebror til CoolRunner”…
Det var starten på et fantastisk samarbejde, der har bragt os vidt omkring, og skabt venskaber for livet.

Det første vi besluttede var, at navnet burde være HOMERUNNER, da et homerun er det perfekte slag i baseball, og det handler om at komme hjem til basen, præcis som Homerunner leverer 65.000 pakker hver eneste dag. Derefter er det gået slag i slag, med kampagner samt designs og masser af fantastiske film om deres kunder.

Homerunner buldrer afsted, og det kan du også hvis du kontakter os.
Kig casen igennem og bliv inspireret til måske at redesigne dit univers.

BRAND DEVELOPMENT / KUNDEFILM / FOTOSESSIONS / TV REKLAMER / ANIMATIONER / …

DEN BRIK DER MANGLER I PUSLESPILLET

Kigger man på Homerunners logo, så består det af tre elementer; En homeplate fra baseball (altså der hvor man kommer “hjem” og scorer point”, en pakke/kasse samt 2 puslespilsbrikker.

Det er der en god grund til.
Homerunner leverer pakker fra A til B. Og når Homerunner og deres kunders IT systemer smelter sammen på logistik-siden, så er det “den manglende brik” der fuldender puslespillet omkring ordre & logistikhåndtering for e-commerce virksomheder.

Så logoet har flere betydninger i ét, og står stærkt som symbol for en succesvirksomhed.

MASSER AF FILM OG FOTO

Homerunner ville gerne portrættere deres kunder på en ny og spændende måde, og derfor udviklede vi et filmunivers der fortæller om kunderne og deres virksomheder men med Homerunner som den “enabler” af logistik, der har hjulpet kunderne igennem udfordringer i deres business setup. Dermed handler historierne ikke om Homerunner, men Homerunner er den “lille hjælper” der har løftet dem videre i deres væksteventyr.

Fokus på cirkulær økonomi og fremtiden…

Per er en visionær mand, og han arbejder målrettet med, at sikre at fremtidens lager og logistik løsninger er klar til at omfavne den cirkulære økonomi. Den varer der sælges skal kunne gen-sælges og vi kan dermed mindske spild. Det er en rejse som Brand Makers er med på, og vi elsker at være en del af fremtidens digitale løsninger, og hjælpe med at markedsføre dem.

Tag fat i os hvis du vil med på den rejse.

hamburger
close
phone