Case
Home IT by Millarco

Vi har efterhånden redesignet en masse forskellige brandas for Millarco, men Home It-serien er måske et af de største projekter vi har lavet for dem.
At skulle modernisere og redesigne et brand med tusindvis af varenumre, fra de mindste skruer til store frugtpressere er spænsende opgave som man går til med ydmyghed.
Vi vidste med det samme, at vi skulle ramme noget der visuelt er appellerende og glad, og det synes vi er lykkedes rigtig fint.

BRAND DEVELOPMENT / IDENTITY / PACKAGING DESIGN / MARKETING

Det starter med et stærkt logo

Det første vi gjorde var, at tage på tur til diverse byggemarkeder for, at lade os inspirere af hvordan andre brands ser ud. Derefter gik vi i gang med at designe et logo med huset som omdrejningspunkt. Home It er nemlig varer man har brug for i hjemmet.
Logoet blev moderne, lidt solidt, og skulle gerne visualisere at hvis du skal “fikse noget derhjemme” så har Home It varen du skal bruge.

De to farver som brandet bygger på får deres emballager til at “poppe” i butikkerne, og er samtidig troværdige.

Gør emballagen til en oplevelse…

Selv om mange af deres emballager er simple varer, forsøger vi altid at gøre dem til en oplevelse.
Det er klart det ikke ALTID er muligt, men en lille smule ekstra arbejde med at lave et lækkert billede, kan gøre en kæmpe forskel.
Og Millarco har fået fantastisk feedback fra deres kunder på de nye emballager.

hamburger
close
phone