Case
Kystfisken

Rasmus kom til os med en mission. Jeg vil i Løvens Hule og jeg skal se fantastisk ud….HJÆLP MIG!
Den fantastiske udfordring er jo lige os, så vi gik straks i gang med at tænke tanker og tegne streger.
Det blev starten på et fantastisk venskab.

Senest har vi designet emballagerne til nye produkter lige som vi løbende sparrer omkring ideer. Vi elsker at hjælpe en start-up til succes, og vi bryster os af at bidrage med ideer og vinkler der er anderledes og som har gennemslagskraft.

BRAND DEVELOPMENT / KONCEPTUDVIKLING / EMBALLAGER

REBRANDING OG EMBALLAGEDESIGN

Vi har skabt et lækkert emballagedesign, som Kystfisken nu ruller ud på diverse produkter i deres sortiment. De er alle skabt ud fra et ønske om, at vække appetitten igennem et enkelt og smukt design.

Løvens hule i bedste sendetid

Det at skulle i Løvens Hule virker sikkert let, men det tog måneders forberedelse. Først skulle Rasmus finde ud af hvordan konceptet skulle præsenteres stærkest – og derefter skulle vi gøre det underholdende.

Valget faldt på, at tage en af landets mest respekterede fiske kokke, Lars Kyllesbech, med i studiet og “live” lave en lækker lille fiskeret til dem. På den måde skulle de mindes om, at fisk er lækkert når det er godt tilberedt.

Løverne var i svime over smagen, og der var ingen tvivl om at den del sad i skabet. Det gjorde præsentationen også – Rasmus var en champ medens han fremlagde visionerne.

Fik ikke løverne, men til gengæld fik de hele landet

Rasmus gjorde det fantastisk i Løvens Hule, men det blev ikke til en investering. Siden hans deltagelse kom der tusindvis af ordrer, så han er godt i gang med at lære dansker at spise mere fisk.

Som de skrev i medierne “Fik nej i “Løvens Hule”: Kystfisken sælger fisk for millioner på nettet!”

hamburger
close
phone