Case
Hovedstadens

At skulle redesigne et byggeselskab kan ses som en speciel opgave, men det har været en kæmpe fornøjelse at dykke ned i Hovedstadens spændende univers.
Ikke blot havde Rasmus (HB’s Direktør) virkelig store ambitioner, men han ville også gerne gøre det ordentligt.
Derfor startede vi en stor content produktion af nye film og fotos, der kunne danne grundlag for et komplet redesign af deres identitet.
Og vi har pillet ved ALT for at skabe en super fleksibel og moderne løsning til dem, som konkurrenterne nu kommenterer med misundelse 🙂

Kig casen igennem og bliv inspireret til måske at redesigne dit univers.

BRAND DEVELOPMENT / KONCEPTUDVIKLING / FILM & FOTO / WEB / MESSER / …

ET NYT LOGO VAR STARTEN

Vi startede med at analysere hele deres identitet og holde en serie møder med forskellige personer i Hovedstadens, for at finde ud af hvilken type virksomhed de var. En ting slog os. At når de siger “Vi bygger på samarbejde” så var der virkelig noget om snakken.
Samarbejde er hjørnestenen i alt hvad Hovedstadens gør, og derfor var det naturligt at logoet skulle være rummeligt, vise at det handler om byggeri – samt være rart og vedkommende.

Vi vil ikke ligne de andre…

Det har været en kæmpe lettelse, at Hovedstadens med det samme kunne “tappe ind” i vores filosofi om, at skille sig ud fra mængden og være unikke. Det har vi forsøgt at implementere i alt hvad vi har lavet til dem.

Klik for at se vores lille brand film vi lavede til dem ->

Play button

I sidste ende…

Så handler det om mod til at turde være anderledes. Turde positionere sig og tage den opmærksomhed man kan få.
Hovedstadens er beviset på, at alle virksomheder har en historie at fortælle, man skal bare grave den frem og bygge den op sten for sten.

hamburger
close
phone